Informacje

02.03.2023

Grupa Börger po raz pierwszy przekracza próg 100 mln EUR obrotu.

Rok 2022 był bardzo udany dla grupy Börger. Nasza dyrektor zarządzająca, Anne Börger-Olthoff, jest bardzo zadowolona ze sprzedaży w wysokości 115 mln EUR i wzrostu o 23,5% w porównaniu z rokiem poprzednim: „Jesteśmy dumni, że po raz pierwszy przekroczyliśmy granicę 100 milionów euro. I to pomimo...

03.05.2022

Ciągle się rozwijamy

W minionym roku udało nam się osiągnąć wzrost obrotu o 12,9% i tym samym zwiększyć naszą sprzedaż do 94,27 mln EUR. Nasza Dyrektor Zarządzająca Anne Börger-Olthoff: „Jesteśmy bardzo zadowoleni ze wzrostu sprzedaży i dumni z naszych pracowników, którzy umożliwili rozwój pomimo trudnych...

24.01.2022

Börger jest „Bezpiecznym systemem”

Zrzeszenie Ubezpieczeń od Odpowiedzialności Pracodawców (BGHM) przyznało firmie Börger GmbH znak jakości „Bezpieczny systemem”. Wcześniej BGHM przebadał nasz system bezpieczeństwa pracy.

Znak jakości „Bezpieczny system” potwierdza, że ​​nasza firma spełnia wymagania systematycznego i efektywnego...

15.07.2021

Nowa pompa rotacyjna BLUEline Nova

Nova to nowa generacja naszej wyporowej pompy rotacyjnej BLUEline.

Nasza wiedza z ponad 30 lat budowy pomp przełożyła się na rozwój pompy high-tech. Dzięki niezliczonym symulacjom przepływu i testom na stanowiskach testowych byliśmy w stanie jeszcze bardziej udoskonalić konstrukcję pompy. Osiowe...

26.06.2020

Nowe stanowisko do testów wysokotemperaturowych

Z radością informujemy o ukończeniu budowy naszego nowego stanowiska do testów wysokotemperaturowych. Będziemy mogli przetestować nasze pompy podczas pompowania cieczy o temperaturze do 300 stopni, zatem docelowe wymagające warunki pracy są doskonale symulowane.

Jesteśmy jednym z...

28.01.2020

Podgrzewana pompa do transportu twardych tłuszczów

Wysokiej jakości tłuszcze i oleje są ważnym składnikiem nowoczesnej paszy dla zwierząt. Producent pasz dla zwierząt wykorzystuje stearynę palmową do produkcji wysokoenergetycznej paszy nabiałowej. Twardy tłuszcz ma temperaturę topnienia 58,0 stC i twardnieje, gdy tylko jego temperatura spadnie...

19.11.2019

Szlachetne pompy do szlachetnego wina

Ta przewoźna pompa będzie wkrótce dostarczona do jeden z francuskich winnic. Wyprodukowaliśmy ją dokładnie według indywidualnych wymagań Klienta. Ze względu na kompaktowe wymiary pompę można również stosować w bardzo wąskich miejscach.

Producent wina bardzo łatwo ustawia żądaną wydajność  za...

16.09.2019

Pompa petrochemiczna zgodna z ATEX

Dla firmy petrochemicznej zbudowaliśmy indywidualnej konstrukcji pompę zgodną z ATEX. Agregat służy do wypompowywania ze zbiorników pozostałości ropopochodnych magazynowych w strefie EX 2.

Jednostka mobilna wraz z napędem jest zamontowana na ramie konstrukcyjnej wyposażonej w otwory oraz oczka do...

02.08.2019

Utworzenie oddziału w Moskwie

W ostatnich latach bardzo się rozwinęliśmy. Wynika to ze wzrostu globalnego popytu na nasze produkty. Aby zapewnić naszym Klientom właściwe wsparcie na szybko rozwijającym się rynku w Rosji, utworzyliśmy oddział w Moskwie.

W ubiegłym tygodniu nasz dyrektor sprzedaży Jörg Gertz i kierownik eksportu...

23.05.2019

Międzynarodowe spotkanie sprzedażowe w Borken-Weseke

W tym tygodniu odbyło się międzynarodowe szkolenie techniczno-sprzedażowe Börger w Borken-Weseke. Dyrektorzy naszych 10 oddziałów spotkali się z niemieckim zespołem. Oprócz intensywnej wymiany informacji na temat rozwoju rynków, rynków sprzedaży i przyszłych możliwości kierownicy oddziałów...

19.02.2019

Nadal się rozwijamy

Rok finansowy 2018 był dla nas bardzo udany. Zwiększyliśmy obroty grupy Börger o 10 milionów euro do wartości prawie 80 milionów EUR.

Aby sprostać zwiększonemu popytowi na nasze produkty stworzyliśmy 25 nowych miejsc pracy w naszej centrali w Borken-Weseke.

W przyszłości będziemy potrzebować...

27.06.2018

ACHEMA 2018

W czerwcu firma Börger GmbH wystawiała się na targach ACHEMA we Frankfurcie. ACHEMA to wiodące targi branży chemicznej i przemysłu przetwórczego.

Odwiedzający stoisko Börger mogli zapoznać się z szerokimi możliwościami zastosowań pomp Börger. Dwie linie produkcyjne pomp ONIXline i BLUEline były...

23.05.2018

IFAT zakończył się pełnym sukcesem

W zeszłym tygodniu Börger GmbH wystawiał się na targach IFAT w Monachium. Targi IFAT to największe na świecie targi gospodarki wodnej, ściekami, odpadów i surowców wtórnych. Dyrektor zarządzający Anne Börger-Olthoff: "Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu targów. Mieliśmy wiele ciekawych...

14.02.2018

Rekordowa sprzedaż w 2017 roku

W ubiegłym roku Grupa Börger zwiększyła sprzedaż o 17 procent w porównaniu do 2016 roku. Dzięki obrotowi w wysokości 70 mln EUR osiągnęliśmy najwyższą sprzedaż w 43-letniej historii firmy. Nasza dyrektor naczelna Anne Börger-Olthoff dostrzega przyczynę silnego wzrostu przede wszystkim w inicjatywie...

20.12.2017

Facelift der Börger Website

Zauważyłeś? Strona internetowa Börger została zmodyfikowana.

Na stronie startowej znajdziesz wszystkie produkty Börger i uzyskasz dostęp do szczegółowych informacji o produkcie jednym kliknięciem.

Przykładowe aplikacje na podstronach tematycznych dają wyobrażenie o...

10.06.2016

ONIXline głównym tematem podczas międzynarodowej konferencji sprzedaży

W dniach od 6-10. czerwca 2016 w Weseke miała miejsce międzynarodowa konferencja Börger. Dyrektorzy oddziałów Börger z dziewięciu krajów wymienili doświadczenia z aplikacji urządzeń i zostali poinformowani o innowacjach w programie produkcji.

Anne Börger-Olthoff - Dyrektor Zarządzający:...

06.06.2016

Różnorodność oferty Börger na IFAT w Monachium

W dniach 30.05-03.06.2016 miały miejsce w Monachium targi IFAT. Są to wiodące na świecie targi poświęcone wodzie, ściekom, odpadom i gospodarowaniu surowcami.

Na naszym stoisku zwiedzający mogli zapoznać się z liczną możliwością zastosowań pomp rotacyjnych Börger: pompy o indywidualnej...

30.10.2015

Szkolenie pracowników THW

W miniony weekend ekipa THW z siedmiu lokalnych oddziałów landu NRW przybyli do nas na szkolenie.

Wolontariusze z podgrupy powodziowej użytkują mobilne, wysokowydajne pompy rotacyjne Börger. Prace konserwacyjne przy pompach eksperci THW wykonują samodzielnie. Pompy Börger charakteryzują...

01.09.2015

3.000 EUR pomocy

W tym roku Börger GmbH świętuje swoje 40-lecie. Z tej okazji firma inżynierska z Weseke otworzyła swoje podwoje dla klientów i pozostałych zainteresowanych. W dniu otwartym rodzinnie prowadzona firma zaprosiła do datków na pomoc żywnościową - zebrano ok. 1.500,00 EUR. Börger GmbH dołożyła taką samą...

09.07.2015

Börger przeznacza voucher na rejs promem AIDA

Podczas loterii zorganizowanej wśród kilku tysięcy zwiedzających w trakcie jubileuszowego czerwcowego weekendu do wygrania był rejs promem AIDA. Andreas Jansing (z lewej) i Anna Börger-Olthoff przekazała go szczęśliwcowi, panu Klemensowi Welsing z Bocholt (Niemcy). Gratulujemy!